Je hebt een website, maar je zou graag wat hoger staan in de zoekresultaten van Google. En niet alleen dat, je zou bezoekers wensen die ook echt geïnteresseerd zijn in je product. Je wilt je bezoekers verleiden tot de actie die jij je als doel hebt vooropgesteld!

Dat bereik je door je inhoud voor de zoekmachines en je doelgroep te optimaliseren en hapklaar te maken. SEO heet zoiets (Search Engine Optimization).

Je kunt zelf een website maken (tegenwoordig zijn er heel gebruiksvriendelijke CMSsen – Content Management System) of een webdeveloper contacteren voor een mooi design, een op maat gemaakte website. De webdeveloper is sterk in computertaal, maar verstaat meestal niet de taal van je klanten.

En precies dat maakt een inhoud sterk! Wie de taal van de doelgroep spreekt, wie hun intenties achter de zoekwoorden kent, kan inspelen op de verwachtingen en kan de antwoorden bieden waarnaar de potentiële klant op zoek is.

Intenties achterhalen doe je door zoekwoordenonderzoek, analyses van de website, maar vooral door het contact met je klanten via Facebook, telefoon, contact in de winkel.

Het kennen van de intenties van de doelgroep, vormt de basis van een hoog conversiepercentage.

Weet je niet goed hoe het aan te pakken? Kan je wel wat begeleiding gebruiken? Wil je je website aan een audit onderwerpen? Wil je tips en adviezen om je website nog meer te optimaliseren voor de zoekmachines?

Bel of mail eens. Wie weet kan ik je verderhelpen: 0497 99 47 95 | an@avrc.be